רול אפ

אני הולכת לסדר הכל. אני מותחת את עצמי על הרפורמר. מותחת את הצלעות ומגלגלת את האגן. פותחת פה גדול אצלו. נמרטת אצלה ומבקשת לשמוע על התכניות לחתונה. פסיכו אמר לי שהוא שמח שלא ויתרתי ושבאתי ושזה בסדר לפעמים פשוט להקיא הכל באופן לא מסודר. בכל זאת התנצלתי. אני מכירה את זה מהצד שלך, אז סליחה. הוא גייס את הקול הכי מרגיע שיש לו ואמר יש לך מקום. ואמרתי אוקיי.
כל החרדות שלי עולות לי לפעמים ואני ממש מרגישה מאבקים פנימיים בין להילחץ ולהידרך ולהדוף ולהימנע לבין לנסות בכל הכח לשחרר ולהירגע. הזיה.
אבל הנה אני עושה בשבילי. יוצאת מעצמי עם חברה ושותה. אני גם מיכל הכלה. משלמת על הפופקורן ואוכלת סרט על חשבון המדינה. יש משהו ממכר בלא להיות בעצמי אלא באחרים, ולהזנות את כל הצרות שלי עבור אחרים. בינג׳ הכלה של אחרים, ומתרוקנת כדי לא לקבל מענה, אלא כדי להרגיש ריקה.

תגובה אחת בנושא “”

כתיבת תגובה

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל